siemensiran

نمایندگی رسمی زیمنس ایران

siemensiran

نمایندگی رسمی زیمنس ایران

نمایندگی فروش محصولات زیمنس در تهران

نمایندگی فروش محصولات زیمنس در تهران

برای خرید محصولات زیمنس به صورت اورجینال به شرکت هایی اعتماد کنید که به عنوان تامین کننده در حال فعالیت هستند. زیرا با وجود تحریم ها و نبودن نمایندگی رسمی باید به شرکت هایی اعتماد کرد که نامه نمایندگی از طرف زیمنس را دارا باشند. برای خرید حضوری محصولات زیمنس در تهران  و همچنین خرید غیر حضوری با شرکت های زیر در ارتباط باشید. 

این شرکت های معرفی شده سابقه بیش از 10 سال در این زمینه هستند. وارد کننده و تامین کننده محصولات زیمنس سازمان های بزرگی از جمله فولاد هرمزگان و ... می باشند.  این شرکت ها ثبت رسمی شده اند و می توانید خرید خود را به همراه فاکتور رسمی دریافت نمایید. برای دریافت اطلاعات تماس آنها به سایت های مربوطه مراجعه نمایید. این شرکت ها در زمینه فروش محصولات اتوماسیون و فشار ضعیف زیمنس فعالیت دارند. کاتالوگ محصولات در سایت ها موجود است و ارسال به سراسر کشور با توجه به درخواست مشتری صورت می گیرد. کالاها عبارتند از : 

  1. انواع PLC S7 1200/300/400/1500 زیمنس
  2. پنل های نمایشگر HMI
  3. مینی پی ال سی ها LOGO 

محصولات فشار ضعیف عبارتند از : 

  1. کنتاکتور 
  2. سافت استارتر 
  3. رله های حفاظتی 
  4. کلید حرارتی 
  5. کلید مینیاتوری
  6. کلید هوایی
  7. کنترل فاز 
  8. تایمر
  9. محافظ جان 

فروش کابل های پروفی باس و پروفی نت هم موجود است. 



وب سایت شرکت زیمنس

وب سایت شرکت زیمنس 

برای خرید محصولات زیمنس از طریق سایت انتخاب های متعددی را در پیش رو خواهید داشت. زیرا شرکت های زیادی هستند که ا ز طریق سایت در حال فروش محصولات خودشان هستند. اعتماد به همه سایت ها کار منطقی نیست و باید از شرکتی خرید نمایید که کالا را به صورت اورجینال در اختیار شما قرار دهند. شرکت هایی که نامه نمایندگی را از سوی زیمنس دریافت کرده اند عبارتند از:

  1. زیمنس کنترل
  2. زیمنس سیماتیک 
  3. زیمنس ایران


طبق تحقیقات و رزومه های دریافتی این سایت ها ثبت شده اند و می توانند به صورت رسمی و غیر رسمی فاکتور ارائه دهد. این شرکت ها ثبت شده هستند و محصولات خود را به صورت اورجینال ارائه می دهند.